Delfi tootejuhi Lauri Toomsalu sõnul on Delfi Tasku podcastid äärmiselt populaarsed.

"Tajusime aasta tagasi, et spetsiaalselt veebiplatvormidel ilmuvate podcastide valdkonnale tuleks anda Eestis tõuge. Leidsime oma ettevõttes palju poolehoidu ning aktiivseid tegijaid, et uue tootega sügisel välja tulla. Saame oma lugejatelt häid signaale ja ettepanekuid, milliste saadete järele võiks huvi olla. Meie eesmärk on arendada ja kasvatada kogu taskuhäälingute valdkonda Eestis, toota võimalikult mitmekesist sisu ja viia seda meie kasutajateni läbi kõikide kanalite," rääkis ütles Toomsalu.

Delfi Taskust leiab eri valdkondade saateid nagu näiteks sport, meelelahutus, poliitika, mood ja ilu, juhtimine, turundus ja majandus, tervis.

"Meie enda toodetud saateid on tänaseks kuulatud kümne kuuga juba üle 6 miljoni korra, mis annab kindluse ja arusaama, et meil tasub Delfi Tasku arendamisega liikuda jõuliselt edasi," rääkis Ekspress Meedia tootearenduse ja analüüsi osakonna juht Ivar Krustok.

Näiteks spordisaate "Mehed ei nuta", MM-rallide iga võistluspäeva õhtul ilmuva saate "Kuues käik", naiste otsekohestele jutuajamistele keskenduva "Tissidendi", poliitikasaate "Tagatuba" või "Pere ja Kodu" juttude populaarsemaid episoode on Delfi Tasku vahendusel kuulatud 20 000 kuni 45 000 korda.

Delfi Tasku podcastid on kuulatavad kõikides suuremates rakendustes nagu Spotify, iTunes, Soundcloud, Google podcasts, Castbox jne.