Loo töökuulutus alati ausal pinnal. Too selles välja kõikvõimalikud motivaatorid ja parim töötasusüsteem, mida oled valmis oma ootustele vastavale või ootusi ületavale kandidaadile antud ametikohal pakkuma.

Miks? Sest muidu ei pruugi sinu vaba ametikoha reklaam soovitud tulemust tuua. Peab ju olema mingi põhjus, miks reageerida just sinu kuulutusele. Tahad ju parimaid kandidaate? Mõtle sellele, enne kui asud kuulutama.

Mõelda tuleks ka sellele, et head töötajad, kel juba on töökoht, ei külastagi tavalisi tööportaale, sest nad ei otsi tööd. Nähes aga silme alla sattunud atraktiivset töökuulutust, võib neil tekkida mõte töökohta vahetada.

Nendeni jõudmiseks on mõistlik kasutada muid kanaleid. Suure tõenäosusega kasutavad nad erinevaid sotsiaalvõrgustikke, näiteks Facebooki ja Linkedini. Nad jälgivad seal uudiseid, osalevad kampaaniates, suhtlevad sõpruskonnaga ja avaldavad arvamust. Umbes 600 000 eestimaalast omab kontot mõnes sotsiaalvõrgustikus.

Töökuulutus ei ole tööleping, mis tähendab, et selles avaldatud töötasu suurus ei ole täpne number, vaid ligilähedane ja sõltub erinevatest asjadest nagu töötaja oskused ja võimekus.

Kuulutuse eesmärk on leida turult üles võimalikult palju sobivaid huvilisi, töölepinguni aga jõuad vaid siis, kui mõni neist osutub päris õigeks. Lõplikud tingimused tuleb niikuinii temaga eraldi kokku leppida.

Eristumine, ausus ja avatus tõmbavad tähelepanu ja tekitavad usalduse juba enne tööintervjuud.