Siis ostetakse kasutatud rehvid, aga kasutatud rehvidel ei ole ju enam haakuvust. Eriti hästi tuleb see välja talverehvidel, mida on kasutatud üle viie aasta, isegi kui muster näeb hea välja.

Ühe naastrehviga ei tohiks sõita üle viie aasta, sest see kaotab olulise osa oma elastsusest. Lamellrehv läheb läbi juba kolme aastaga. Suverehvid võivad enne lõhkemisohtlikuks muutumist suisa kümme aastat vastu pidada, kuigi ise eelistan piirduda maksimaalselt seitsmega.

Protirehvidega ehk taastatud rehvidega ei tohiks sõita kauem kui neli aastat. Taastatud rehv on siiski juba "ühe elu ära elanud" ja kes see teab, kui vana ta täpselt on? Tõsi, ta on kontrollitud ja iga jama peale uut rehvi tegema ei hakata, aga eluiga on tal siiski värske rehvi omast lühem.

Kahjuks äritsevad paljud kasutatud rehvide müüjad süüdimatult rehvidega, millel peal märgis aastast 2007 kuni aastani 1997 välja! Kui rehvi külje peale on kirjutatud näiteks dot 2408, tähendab see, et ta on toodetud 2008. aasta 24. nädalal. Kiri dot 998 tähendab, et rehv on toodetud 1998. aasta 9. nädalal.

Soovitan seda kuupäeva vaadata ka uusi rehvi ostes. Mina näiteks ei osta rehve, mis on üle kahe aasta laos seisnud. Mida uuem rehv, seda parem haakuvus ja seda pikem eluiga.

Talverehvideks soovitan näiteks Nokian Hakkapeliitta 8, Nokian Hakkapeliitta 7, Michelin X-Ice North 3, Goodyear Ultra Grip Ice Arctic, Continental Ice Contact, Pirelli Ice Zero, Gislaved Nord Frost 100, Hankook Winter iPike RS või Dunlop Ice Touch. Minu lemmikud on igal aastal olnud Nokian Hakkapeliitta uusimad naastrehvid, sel aastal siis numbriga 8.