"50 alaks jätta vaid magistraaltänavad, kõik muu muuta 30 alaks. Kesklinn muuta 30 alaks. Laikmaa, Kaubamaja, Teatri väljaku, G. Otsa ja veel mõned tänavad muuta õuealaks, kus võib küll autoga sõita, kuid ainult jalakäija kiirusel. Jalakäijate tänavad liiklusrahustada nii, et seal pole üle 20 km/h võimalik sõita. Kõik rajoonisisesed tänavad muuta 30 alaks või õuealaks," soovitab üks lugeja.

"Selleks, et minna bussijaamast üle tee Rimisse, peab ületama ristmiku ringiga, mis võtab aega umbes kaheksa minutit! Kristiine keskuse ristmikul peab alati jooksma, et jõuda üle kas või kahest teelõigust, rääkimata terve tee ületamisest ühe rohelise lainega. Ka Stockmanni ristmikul ei saa kunagi ühe rohelise lainega üle tee," kurdab teine.

"Lahendus on tunnelid. Haabersti ja Viru ringile, Kristiine keskuse, Bussijaama ja Hobujaama ristile jalakäijate tunnelid ja kõigil mugavam ja ohutum elu!" kuulutab kolmas.

"Inimeste maa alla sundimine ja mööda treppe jooksutamine ei ole eriti mõistlik teguviis. Probleem on autod. Võta autod ära ja enamik linnaruumi probleemidest kaob. Tallinna ja teiste Eesti linnade probleem on autotranspordi eelisarendamine. Autoliiklust aga ei saa enne vähendada, kui pole olemas alternatiive," kommenteerib kiiruspiirangu langetamise pooldaja.

Hea lugeja, millised on jalakäija jaoks suurimad kitsaskohad Tallinna liikluses. Kus on ilma autota kõige ebameeldivam liigelda ja mida tuleks teha, et seisu parandada? Avalda arvamust aadressil rahvahaal@delfi.ee või kommentaariumis!