Sama olukord valitseb enamikus firmades. Ikka nii, et firma autojuht on tööl tingimusel, et tema varastatud kütuse hulk ei ületa loogilist piiri ning haltuurat tehes ei tohi see kajastuda sõidupäevikus. Selleks, et rohkem haltuurat teha, sõidab autojuht kergema gaasijalaga, auto võtab vähem kütust ja lõppkokkuvõttes ei kaota ka tööandja sellisel juhul midagi, võidab aga autojuht, kuna tal "tasub" tänu vaikival kokkuleppel toimuvale varastamisele töötada ka väga madala palgaga.

Laske aga Ligil edasi möllata, varsti koosnevad juba enamiku inimeste sissetulekud vargustest, mida tööandja aktsepteerib, samal ajal kui tal endal on riigi poolt kõri nii pingule tõmmatud, et ausalt väljamakstav palk peab olema võimalikult väike ja kõik inimesed peavad töötama ebamõistlikult suure töökoormusega, kuna lisatöötaja töölevõtmine viiks ettevõtte lihtsalt konkurentsist välja ning edasi pankrotini.

Need on siiski riigi poolt peale sunnitud valikud, millega pole rahul ei töötajad ega ettevõtjad, kuid elada on vaja, sellepärast ajakirjanduses neist skeemidest keegi rääkida ei taha.