"Leian, et mingit hüsteeriat pole selle pseudoprobleemi alusel põhjust üles keerutada – turumajandusel on selline tore omadus, et teenus või äritegevus, mida keegi ei vaja või millest kellelegi tulu ei tõuse, sureb ise välja. Ja ka vastupidi: kui kuskil on nõudlus teenuse või äritegevuse järele, mis tulu loob, siis see teenus või äritegevus ka tekib. See lihtne reegel kehtib ka kaupluste lahtiolekuaegade kohta.

On naiivne arvata, et kaupmehed poodide lahtiolekuaegu määrataes ei jälgiks teraselt ega analüüsiks põhjalikult turuolukorda, kliendikäitumist jmt – nii näiteks on ETK Grupis, kuhu kokku kuuluub ligi 360 erinevat kauplust üle Eestimaa, täiesti tavapärane praktika, et kaupluste lahkuolekuaega muudetakse vastavalt neile analüüsidele," seletab Eesti Tarbijateühistute Keskühistu turundusdirektor Andres Lember.