"Sellele Soomele võiks me ikka tänulikud olla, mitte ülbata. Eelmisel kolmapäeval oli kella kahene Superstar puupüsti täis, inimesed ei leidnud istekohtagi, aga kaks "talenti" vedelesid jalad diivanil ja olid hõivanud kogu kuueinimese istenurga, kui kolm soomlast palusid neilt võimalust sinna istuda. Nad saadeti pikalt. Ma siis ütlesin sommidele, et need on Eesti talendid ja neid ei tohi segada, tulgu nad parem meie diivanile, kuigi olime seal niigi neljakesi. Muide, selliseid jopskeid oli ikka mitmeid. Peab märkima, et nende talentide laup hakkas juba kulmude kohalt järsult tahapoole kalduma. Vat selliste pärast on küll häbi soomlaste ees. Selliste koht on tegelikult eesti töötukassa ukse taga."

* * *

"Jagan täiesti sinu arvamust. Ajakirjanik vist ei saa aru, et nad käivad Soomes TÖÖL. Ok, ma ei eita, et ma ei ole kordagi häbi tundnud mõne Eestimaa poja pärast, kes siin lällävad, varastavad ja statistikat koguvad roolijoodikutena. Kuid siiski tuleb ikka aru saada sellest, et need inimesed teevad tööd ja ausalt öelda oli mul kurb lugeda seda lugu. Ma ei saa aru, mida nad siis ajakirjaniku meelest tegema peaksid, kui Eestis neil tööd ei ole? Niisama vahtima ja varastama - see ka ju ei sobi. Siis nad oleksid ju luuserid ja vargad. Ning mis puutub sellesse, et istutakse tühja laua ümber - no lubage naerda... See laev on selle inimese jaoks liiklusvahend, millega koju saada. Ta ei ole seal kruiisil. Ka ajakirjanik on sellisel juhul tüüpiline eestlasest jorss, kes oskab ainult teist alavääristada ja ei saa aru, et töö on töö ja raha ei haise."

* * *

"Olen kah juba staažikas "soome-eestlane" - mitte ehitaja, vaid veidi teise eriala inimene. Kui alustasin kunagi, ristlesid Tallinna ja Helsinki vahel täielikud parsad. Aeglased ja jääoludes abitud, ja mõnel laeval oli sõidu ajal selline fibratsioon, et tekkis kahtlus, kas üldse jõuame sihtpunkti.

Olen otseselt osalenud kõigi uute laevade (va."Superstar"-see telliti millegipärast Itaaliast) sisustamisel. Uued laevad on ikka korralikult kaasaegsed, jääklassiga,ja normaalselt kiired. Vahel häirib küll, kui tuleb hädaga kasutada "Baltic Princessi" - see venimine on nagu inimeste mõnitamine. Minu arust saab õhtul sadamas seistes kõik oma joomised-tantsimised ja lavalised tringel-trangelid ära teha.

Päeval võiks ikka inimeste kiire ja operatiivse veoga tegeleda. Ja kuidagi ebaõiglaselt kõrgeks on piletihinnad upitatud. See, et sõita soovijaid on palju, ei tohiks küll nii julmale raha väljapumpamisele põhjenduseks olla. Vastupidi: kui on hea täituvus, siis võiks just hinnad normaalsena hoida. Olen viimasel ajal päris palju tegelenud "reeturlikkusega" ja kasutanud Viking Line´i . On kohe tunduvalt soodsam.

See, et aga väsinud sõitjad põrandal pikali magavad-näitab ilmekalt, kuidas Tallinki tegelased oma klientidesse tegelikult suhtuvad. Pole ju mõtet paariks tunniks kallist kajutit võtta, aga mitte kusagil pole võimalik normaalselt istuda ja veidi puhata.

Tallink võiks aru saada,et lisaks kruiisireisidele (õlle-ekspressidele) on olemas tavaline lihtinimeste seltskond. Arvestatavalt suur, kelle põhieesmärk on kiiresti ja odavalt liikuda punktist A punkti B ja tagasi.

Tundub, et kui leiduks üks ettevõlik investor, siis lihtsustatud, ilma kulla ja karrata asjalikud kiired ja odavad transpordipraamid võtaks kindlasti 90% praegusest klientuurist ära."