Kampaania tekitas toona ettevõtjatest ja turismiarendajates nii suurt pahameelt, et osa klippe tuli teleekraanilt ja internetist ära korjata.

EAS-i turismiarenduskeskuse juht Maarika Liivamägi tunnistas toona meediale, et kampaania esilagsed klipid olid kohati liiga julged ja ekstreemsed. "Kampaania algne eesmärk oli luua Eestist turismi madalhooajal eristuv ja põnev kuvand 18-24-aastastele Põhjamaa noormeestele."

Tookord eemaldati pärast reklaamide meedias kajastamist need klipid, mis kujutasid tüdrukute käperdamist ja pudelist vahuveini kaanimist.

Eesti Päevaleht kirjutas täna, et Venemaal tegutsevad Eesti ettevõtjad nõudsid EAS-ilt mõnitava kampaania lõpetamist, mida sihtasutus ka teha otsustas.

Nimelt ilmusid novembri keskpaigas sotsiaalvõrgustikesse neli venekeelset videolõiku, mis kutsusid üles jälgima Eesti turismiinfo fännilehte. Kampaanias osalejate vahel lubati välja loosida suurejooneline auhind – privaatne lennureis Eestisse koos 75 sõbraga. Kampaania partneriks oli Eesti rahvuslik lennufirma. Auhinnast hoolimata mõjus aga kampaaniasõnum pehmelt öeldes solvavalt.

Sarja peategelasteks on hiiglaslikud matrjoškad, kes sümboliseerivad Eestisse turismireisile tulnud Vene turiste. Munakujulisi rahvusnukke kujutatakse sattumas piinlikesse olukordadesse – bussis, hotellis, restoranis ja spaas, kus nad ühel või teisel põhjusel äparduvad – ja abivalmis Eesti turismikorraldajaid neile appi tõttamas.

EASi poolt venelaste Eestisse puhkust veetma meelitamiseks mõeldud ja 28 000 eurot maksma läinud reklaamklipid on tänaseks internetist maha võetud. Kampaania kontseptsiooni autor on DDB Eesti.