"Siis kui tangid Olerexis täispaagi, suundud kioskisse selle eest maksma ning kassa poole minnes haarad kaasa ka ühe Corny müslibatooni. Asetad selle kassa peale, maksad oma arve ning sõidad rahus oma teed. Kuu aega hiljem (sinu sünnipäeval) helistab sulle aga Eesti politsei, mille käigus sind süüdistatakse batooni varguses. Naerad, kuna olukord tundub isegi pisut uskumatu, kuid tegelikult siiski päris. Lepid kokku sobiva päeva ja lähed kohale," kirjutas mees.

"Jaoskonnas koheldakse sind tund aega põranda külge kruvitud pingil nagu kurjategijat. Algul küll endiselt naerad olukorra naeruväärsuse tõttu, kuid raske atmosfäär ning konstaabli tõsidus teeb vaikselt suu kuivaks ning paneb muretsema, et ehk milleski siiski lõpuks süüdi jääd. Õnneks saab ka konstaabel lõpuks naljast aru ja leppeks palutakse Olerexile korvata maised kahjud väärtuses 0,95 EUR. Tuleb välja, et müüja lihtsalt ei märganud batooni leti peal ning mina eeldasin, et see minu kütuse kulu otsa oli lisatud. Persse võid käia Olerex, et raiskasid minu ja Eesti politsei aega. Teenisid küll ühe Corny tulu, aga kaotasid ühe pikaajalise kliendi!"´lõpetas Laur.

Ta on kommentaaridesse lisanud oma kuriteole järgnenud trahviteate tasumisest.

Olerexi tegevjuht Piret Miller saatis juhtumi kohta ettevõtte poolse kommentaari, kirjeldades, et juhul, kui klient on jätnud kauba eest maksmata ning seda pole enam võimalik kohapeal selgitada, saadetakse juhtum uurimiseks politseile sõltumata kahjusumma suurusest:

"AS Olerex seisab õiguskuuleka käitumise eest ning hindab kõrgelt turvalisust. Olerexi tanklaketti kuulub 98 teenindusjaama, millest 84 on täisteenindusjaamad, mis on enamuses ööpäevaringselt avatud. Tanklatöö pahupoolel tuleb ette ka korrarikkumisi, seejuures kõige sagedamini esineb vargusi ehk olukordi, kui klient võtab teadlikult riiulilt kauba või täidab sõiduki paagi kütusega ning lahkub tanklast ilma makset tegemata.

Esineb ka olukordi, kui klient lahkub teenindusjaamast, unustades hajameelsusest kauba eest maksmata. Me peame lugu oma klientidest ja alati, kui on tekkinud kahtlused kliendi käitumise suhtes, lahendame teenindusjaamades ettetulevad olukorrad võimaluse korral kohapeal kliendiga otse suheldes. Juhul, kui seda teha ei saa ja kui meil puuduvad inimese kontaktid, järgib Olerex seadusandja poolt kehtestatud reegleid ning teeb aktiivselt koostööd pädevate ametiasutustega, sealhulgas pöördume vajadusel asjaolude väljaselgitamiseks politsei poole. Ja seda olenemata tekkinud kahjusumma suurusest.

Näppamised ja vargused on kaubandusettevõtete igapäevane teema. Ühest kauplusest võetakse 0,90 € ulatuses, teisest 5 € ulatuses ja nii see läheb. Seetõttu peamegi oluliseks teavitada politseid kõigist juhtumitest, mida meil kliendiga otsesuhtluses lahendada ei ole võimalik.

Oleme nüüd ka pöördunud selle noormehe poole läbi Facebooki, et küsida tema luba avaldada antud olukorda kajastav turvakaamera salvestus."