Selliseid reklaame ("Vale kohvri võtsite, mehed!") tehes ongi arvestatud, et üldhuvimeedias tekiks võimalikult palju diskussiooni.

On selline reklaam eetiline? Kuidas mõjutab see Eesti-Vene suhteid? Mida peaksid arvama luurajad, piirivalvurid ja metsavahid? Mida rohkem kõmu, seda suurem müük.

Ideaalis loodavad taoliste provokatsioonide korraldajad, et kirikuisad panevad nende reklaami vande alla. Noh, tarbijakaitse poolt ära keelamine käiks kah. Igatahes peaks nende soovmõtlemise kohaselt tekkima ohtralt poolt ja vastuarvamusi nagu hiljuti ühe kingapoe reklaamikampaania puhul reaalselt juhtuski.

Sestap soovitan: võtke rahulikult, ärge üle reageerige.

Kuna tarbin viina haruharva, siis võtsin Delfi toimetaja ettepanekut arvustada Veskimeistri viina reklaami ("Vale kohvri võtsite, mehed!") vaid kui kommunikatsioonispetsialist.

Sotsiaalmeedias levib pahameel tänastes ajalehtedes avaldatud viinareklaami üle, milles kasutatakse Eston Kohveri röövimist kärakareklaami kujundina.