"Nad pole mitte hilinenud mõned paar minutit, vaid ikka kena 10 minutit. Samahästi saaksin kasutada ju hilisemat bussi. Probleem on ainult selles, et ei tea, mis kell see buss siis kohale suvatseb ilmuda. Ma jäin eelmine nädal kaks korda tööle hiljaks (töötan kesklinnas) ning isegi trenni hilinesin - läksin isegi varasemase bussi peale, et ilusti jõuda. Probleem on selles, et see "varasem" buss jõudis 4-5 minutit enne, kui pidi tulema JÄRGMINE buss," ei mõista Kristiine elanik, mis selle bussinumbriga õieti toimus. Tema sõnul on Kristiine alguses elades naeruväärne tulla kodunt välja tund aega enne seda, kui peab lõpuks tööl olema.

"Okei, mina jään tööle hiljaks, pole just meeldiv, aga kui natuke mõelda nende inimeste peale, kel on plaanis bussiga sõita Tartusse või Pärnusse? 23 läheb ju ikkagi bussijaama ja kui inimestel on ära planeeritud kindel buss, millega ta peaks jõudma, siis on natuke nukker jõuda 7 minutit pärast bussi väljumist bussijaama," toob Kristiine elanik veel ühe näite, miks selline segadus antud bussiga liiklejaid häirib. Kokkuvõtteks küsib kodanik, mis selle bussiga siis õiesti toimub. Vabandusi ikka leiab, aga bussisõitja jaoks on selline olukord nädala jooksul ikka liig, mis liig. "Mina oskan õigeks ajaks bussipeatusesse ilmuda, viisakas oleks bussil sama teha," kirjutab Delfile rahulolematu bussi nr 23 kasutaja.

Tallinna Linnatranspordi AS avalike suhete juhi Urmas Toomingu sõnul on TLT probleemiga kursis, sest neile on ka varem saabunud samasuguseid kaebusi sõitjatelt. "23.liini bussid ei hilinenud mitte ainult eelmisel nädalal, see on juhtunud ennegi. Probleem on selles, et kui 23.liini buss sõidab Kadakast bussijaama suunas, siis enne Nõmme raudteeülesõitu peab ta pöörama vasakule. Kui aga tõkkepuud on alla lastud, siis tekib seal pikk autode rivi, kus peab ka buss ühtses rivis seisma. Pärast tõkkepuu ülestõstmist peab buss taas ootama, et läbi lasta otse sõitvad autod. Samasugune olukord on Tondi raudteeülesõidu juures, kus allalastud tõkkepuu taga seisavad kõik autod ühes rivis ning buss ei saa vasakpööret sooritada, sest ta ei tohi ju vastassuuna vööndisse sõita, isegi kui sealt sõidukeid vastu ei tule. Pärast tökkepuude ülestõstmist peab buss jällegi otsesõitvad autod läbi laskma," selgitab Toomning, miks bussid nii palju hilinevad.

Praeguse liikluskorralduse juures pole seega Nõmme ja Tondi ülesõitudel põhimõtteliselt võimalik kõrvaldada 23.liini busside hilinemist aeg-ajalt, kui mitte just rongiliiklust ära lõpetada. "Seda ei saa aga väita, et kõik 23.liini bussid iga kord hilinevad," ei nõustu TLT avalike suhete juht lugeja väitega, mis puudutab kõikide busside hilinemist.