Kui te olete kunagi külastanud Pierre restorani, siis sisenedes ootavad teid rõõmsameelsed teenindajad, kes naeratavad ja on särasilmsed. Kohapeal on olemas söögi- ja joogimenüüd neljas erinevas keeles. Teenindajad tervitavad teid sõbralikult restorani ning enamikul ajast küsivad, mis keelset menüüd soovite. See tähendab seda, et restoran ning teenindajad on vastutulelikud igast rahvusest ja riigist pärit klientidesse.

Kui te olete kursis natukene Tartus toimuva ürituse "Maitsev Tartu" ning sellega, et see restoran on osalenud seal juba mitmel järjestikusel aastal, võiks see tähendada seda, et toidud on valmistatud kõrgkvaliteetselt ning kokad on pädevad, kompetentsed ning teavad, mida kuidas teha.

See konkreetne intsident oli teenindaja viga, kuna haaras vegan pasta asemel kanapasta. Tuleb ka aru saada, et maja oli rahvast täis, ahjupastad näevad mingil määral sarnased välja ning teenindamine toimub siiski võimalikult kiiresti. Ma olen ka enam kui kindel, et absoluutselt igas toitu pakkuvas firmas tuleb sellist asja ette. Eksimine on inimlik.

Kokad Pierre peres on siiski äärmiselt hoolivad. On olemas laktoositalumatus, gluteenitalumatus, allergiad ning muud tervise ja maitsega seotud iseärasused, millega tublid kokad arvestavad (juhul kui seda teenindajale teatavaks teha. Keegi pole hiromant ega mõtetelugeja).
Kogu see olukord tekitab minus konflikti, et kas nüüd naerda või saada kurjaks kõige selle vihavalamise ja maine madaldamise peale. Ma võin garanteerida kõikidele lugejatele, et Pierre'is pole rassistlikke kokkasid, klientide üle naervaid teenindajaid ega usupõlgamist.

Selle asemel, et kuskil netis istuda ja kommenteerida, minge kohale ja proovige ise neid sööke, hinnake teenindust, aga ärge lähtuge ühest intsidendis, mis kiskus kuidagi väga kiirelt väga massiivseks.