"Autojuhiluba ju ongi litsents. Mida taksolitsents juurde annab? Autojuhiluba annab ju õiguse sõidutada ka kaasreisijaid," tõstatab teine küsimuse.

"Ka niinimetatud päris taksojuhid pole sageli kuigi eeskujuliku juhtimisoskuse ega sõidukultuuriga. Litsentse on antud igasugustele, ka sellistele, kes ei oska sõnagi eesti keelt," nendib kolmas.

"Litsentsiga või ilma, aga pärast taksoäppide tulekut olen alati saanud takso, kui olen seda vajanud. Varem oli tavapärane vastus, et kahjuks pole vaba autot saata. Olen isegi kindlaks kellaajaks taksot ette tellides taksost ilma jäänud ja seetõttu peaaegu lennukist maha jäänud. Litsentsist tähtsam on see, et vajadusel oleks võimalik takso saada," arvab neljas.

"Taksoäppide reitingusüsteem kaotab vajaduse litsentsi järele. Kui inimene on ikka saamatu, ebaviisakas, või teeb midagi valesti, siis sa ju ei hinda teda viiest punktist viiega. Madala reitinguga juhid lihtsalt eemaldatakse süsteemist," selgitab viies.

"Kui paarikümne aastaga pole taksonduses korda majja saadud, siis tuleb seadusandja ja regulaator ebaõnnestunuks lugeda ning hakata taksondust reguleerima uutel alustel. Uber ja teised samalaadsed sobivad selleks hästi," ütleb kuues.