"Elan Tallinnas ja kui varahommikul vaja lennuki või laeva peale jõuda, siis tellin alati eelmisel õhtul takso ära. Paraku ei päästa see närvitsemisest, sest dispetšer vastab: "Ma jätan teate järgmisele vahetusele."

Aga kui ta unustab või seda teadet ei märgata? Seda on põhjust karta, sest mul on piisavalt hoiatavaid näiteid dispetšerite vaimsest võimekusest.

Mu igapäevatöö on seotud inimeste ees esinemisega, mistõttu olen hästi selge diktsiooni ja arusaadava jutuga. Ometi, kui helistan õhtul ja küsin taksot "homme hommikul kella seitsmeks", siis küsitakse vastu: "Oot, kas kell 7 või 19?"

Teate peale, et olen Kadaka teel, küsis Tulika dispetšer, et kas see asub Lasnamäel.

Kutsusin takso Kumu juurde ja dispetšer ei saanud aru, mis see on. Seletasin, et see on uus kunstimuuseum, mis hiljuti Kadriorgu ehitati. Dispetšer, kes elas oma mõtetes 18. sajandis, saatis takso Kadrioru lossi juurde," kurdab lugeja, kes rõhutab, et selline hulk näiteid on kogunenud hoolimata sellest, et ta ei kasuta taksoteenust eriti tihti.

"Mõne aja eest tellisin Kristiinesse takso, et sõita vähem kui kilomeetri kaugusele sõbra juurde. Oleksin võinud ka kõndida, aga olin purjus ja väsinud ja õues oli külm. Pärast absurdselt pikka taksosõitu, mille ajal olin oma mõtetes, avastasin ühel hetkel, et olen juba teises linnaosas. Jäin jälgima GPS-i järgi mu sõbra maja otsivat taksojuhti ja sain ühel hetkel aru, et aparaat juhatab teda lõputult ringiratast ümber sihtkoha. Mees oli juba vähemalt kolmandal ringil, aga sõitis ikka tuimalt GPS-i juhiste järgi ja taksomeeter muudkui tiksus," meenutab kolmas lugeja.