Olin loomulikult kohe nõus – hoian nii ju aega ja vaeva kokku. Kui oleksin teadnud, et kaardiga saab samuti maksta, siis ei oleks mul tekkinudki soovi automaati otsida.

Sihtkohta jõudes oli arve täpselt 5 eurot. Taksojuht võttis mu pangakaardi ja asus terminaliga tegutsema. Taksojuht asjatas midagi oma terminaliga, mina sisestasin oma pin-koodi ja esialgu näis, et kõik on korras. Hetke pärast ütles juht, et makse ei läinud läbi ja peab uuesti proovima. Asi tundus küll veidi kahtlane, sest olin ometigi õige koodi sisestanud ja arvel oli raha küllaga, aga uskusin taksojuhti ja soostusin uuesti makset sooritama. Tõrkeid tuleb ju ikka vahel ette.

Hakkasin pärast teistkordselt makse sooritamist juba taksost välja astuma, kui juht ütles, et jälle ei läinud makse läbi ja tuleb kolmandat korda proovida. Nüüd sai minul küllalt ja nõudsin selgitust, et kuidas on võimalik, et makse ei lähe läbi, kui ma olen omalt poolt kõik õigesti teinud ja ka terminal näib olevat töökorras.

Juht seletas, et temal pole sellest kõigest aimugi, aga peab uuesti maksma. Enam ei olnud ma sellega nõus ja ütlesin, et lähme siis juba automaadi juurde, sest mina sellesse aparaati oma pin-koodi enam ei sisesta. Samal hetkel hakkas aga kaardimakseterminal tšekki välja printima. Juht teatas mulle, et teine makse läks siiski läbi ja kõik on korras. Ma tundsin kergendust, jätsin hüvasti ja asusin minekule.

Paar päeva hiljem vaatasin hoopis teistel põhjustel oma pangakonto väljavõtet. Mu nördimus oli suur, kui nägin, et 7. detsembri hommikul kella 9 ajal oli minu kaardiga makstud kaks 5-eurost arvet. Maksed olid tehtud 1-minutilise vahega. See tähendab, et mõlemad maksed läksid taksojuhil läbi ja sõidu eest maksin topelt.

Helistasin kohe ka Amigo taksosse, et uurida, mida peaks sellises olukorras edasi tegema. Telefoni vastu ei võetud. Seepeale otsustasin saata nende kodulehel asuva veebivormi kaudu oma kaebuse ja küsimused raha tagasisaamise kohta. 5 eurot ei ole üüratult suur raha, aga see on ebaõiglaselt kasseeritud summa, mida ma mitte pole nõus oskamatuse eest taksofirmale kinkima. Lisasin oma kirjale juurde ka fakti, et võin tõendina vajadusel esitada oma pangakonto väljavõtte ja tšeki, mille taksojuhi käest sain. Vastust ei ole ma siiani saanud, kuigi möödas on juba kolm nädalat.

Olen aastaid kasutanud peaaegu ainult Amigo taksot. Seejuures olen keskmisest sagedamini taksoveoteenust kasutav inimene. See kogemus jättis aga nii kehva mulje, et edaspidi tellin taksot mujalt. Olen äärmiselt pettunud ebakompetentses taksojuhis, kes ei oska oma töövahendeid kasutada. Samuti olen pettunud kõne all olevas ettevõttes, kes ei suuda oma töötajaid vajalikul määral koolitada.

Kõige enam olen aga pettunud seetõttu, et hoolimata viisaka ja põhjaliku kaebuse esitamisest ja konkreetsete küsimuste esitamisest ei suvatse Amigo takso oma seni lojaalsele kliendile isegi vastata.

Toimetaja märkus:

Amigo takso telefoninumbril väidetakse, et niisugust kaebust pole laekunud.