"Ainuke mure, et kus on Kamenev ja Zinovjev ehk Sõtnik ja Ojuland. Ning reklaam oleks mõjuvam olnud, kui mõlema seltsimehe taga oleks olnud ühtne foto punatähest. Sinimustvalge rahvuslipp ei ole kummagi puhul usutav. Edgar ja Andrus jäävad oma nooruse pantvangideks, nad on sama mündi kaks külg," rääkis Tarand Delfile.

Tarandi arvates tasub tähele panna, et peale Savisaare on Kremli mõju ja Ansipile kui "Tartu rahu aastapäeva sündmuste tegelikule niiditõmbajale".

"Arvan üha enam, et seosed on sarnased Putini mõjuga endisele Saksamaa kantslerile Gerhard Schröderile. Kui Kallas-Ansipi plaan "vahetame peaminister versus volinik" ei peaks õnnestuma, siis ilmselt saame ka Ansipit peatselt Gazpromi teenistuses näha. Nagu Savisaart "Vene raudtee" teenistuses juba nähtud on," usub Tarand.

"Tegemist on taas valimis"kampaaniaga", mille käigus riigiparteid kulutavad miljoneid eurosid maksumaksja raha oma näopiltide levitamiseks. Võin kinnitada, et mina seda nende asemel ei teeks ja võimul olles viiksin erakonnad "isemajandamisele" ehk toitumisele ainult liikmemaksudest. Siis õpiksid nad ka väga vähese raha eest midagi mõistlikku tegema," kõneles Tarand.

Reformierakonna seekordse europarlamendi valimiskampaania sõnumiks on "Kindlalt". Erakond korraldab üle Eesti enam kui 100 kampaaniaüritust, erakonna kampaania hõlmab nii trükiajakirjandust, telet, sotsiaalmeediat kui online’i.