Ema ja kaksikvennaga Tallinnas Mustamäel elav Anette (12) tellis mullu augustis toreda telereklaami peale endale numbrilt 1818 mõne helina ja pildi ega aimanud, et oli end sidunud teenusega, kirjutab Õhtuleht.

"Tarbijate peamine mure on olnud see, et on tellitud taustapilt või uus mobiilihelin, kuid sellega on end tegelikkuses enese teadmata seotud pikaajalise lepinguga," räägib tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.

"Iga nädal lisandub arvele teatud summa, mille väärtuses saab "tellida" teenuseid, kusjuures, kui summa ei ole ühe nädalaga kasutatud, siis see uude nädalasse edasi ei kandu."

Sellise lepingu lõpetamiseks tuleb saata tavaliselt "STOP" vms sõnum teatud numbrile, kuid Anette seda ei teadnud ning sai seetõttu iga nädal vähemalt korra 27kroonise sõnumi.

Refereeritud artikli täistekst Õhtulehe veebilehel