"Liiklusseadus lubab asulasisesel teel liikuda teises sõidureas kõikidel sõidukitel, välja arvatud niisugustel, mille tootja poolt nimetatud maksimaalne kiirus ei ületa 40 km/h.

Kui sõiduk liigub teelõigul oluliselt aeglasemalt kui on lubatud piirkiirus, oleks otstarbekas sõita esimeses sõidureas. See aga ei anna Chrysleri juhile õigust teisele sõidukile ette keerata ja takistada liiklemist nii nagu videost näha.

Veel enam: videost on näha, et Chrysleri juht vahetas rida vahetult pärast seda kui 70 km/h ala algas, seega ei jäänud veokijuhile kiirendamiseks aega.

Põhjendamatult aeglane sõidukiirus ei ole samuti õigustatud, sest ka see võib tekitada liiklusohtlikke olukordi. Kui mingil põhjusel ei ole võimalik kiiremini sõita, tuleks selleks alati kasutada esimest sõidurida.

Sellegipoolest ei ole Chrysleri juhi käitumine õigustatud, sest omakohtul liikluses kohta ei ole," ütleb Kullamäe.