"Ülemisel korrusel karjus juba iga tööline ja vehkis kätega, et ikka kiiremini ja kiiremini. See selleks, jõudsin kenasti Eestisse. Tallinnas maha sõites aga jälle sama lugu: iga paarikümne meetri peal keegi vehkimas, et kiire-kiire, vajuta gaasi, mis sa seisad!

Pühapäeval siis mõtlesin, et ei lase enam enda peale karjuda, ja sõitsin tööliste käteviibutuste saatel kiiremini kaldteest ülesse, mille kaldenurk on päris järsk. Esiteks käis kõva pauk ja mu auto esiosa vedrustus sai kindlasti kannatada. Hilisemal uurimisel avastasin, et esipamper on kriimustatud ja tükk on väljas. Kohapeal ma seda ei näinud, nii et mis mul enam teha?

Siit aga küsimus Tallinkile: miks on teil laevas kiiruspiirangud, kui töötajad ise käsivad neid rikkuda? Kuhu jääb liiklusseaduses sätestatud pikivahe hoidmine? Miks te õhutate inimesi kiirust ületama ja oma autot lõhkuma?" küsib lugeja.

Tallink: juhendamine käib kõvahäälselt, kuna tekil on müra, aga juht peab siiski ise jälgima, kuhu ta sõidab

"Meeskonnaliikmed annavad reisijatele märku kiiremaks liikumiseks juhul, kui laadimisel on tekkinud selge paus, kui mõni juht pildistab, on jäänud ümbrust vaatlema või lihtsalt sõidab ülemäära aeglaselt. Auto kiirust muudab aga siiski selle juht, kes peaks samal ajal ka ise jälgima, millised on teeolud, sealhulgas tõusud ja langused, ning arvestama, mis kiirusega sellest tulenevalt teatud lõikudel sõita.

Loomulikult peavad meie töötajad ka närvilisemates olukordades reisijaid juhendades säilitama viisakuse. Juhul kui on ette tulnud ebaviisakat suhtlemist meie autoteki töötajate poolt, palume sellest meie klienditeenindusele teada anda aadressil feedback@tallink.ee, et saaksime juba konkreetse töötajaga sel teemal edasi suhelda. Vabandame, et autotekil käib juhendamine tavapäraselt kõvahäälselt, sest taustaks on müra. Autoteki töötajad peavad veenduma, et reisijad neid mürast hoolimata kuuleksid ja mõistaksid. Tõenäoliselt võib see samuti tekitada tunnet, et suhtumine ei ole ehk nii viisakas, kui võiks olla.

Kui reisijale tundub, et laevale sõidul, seal viibimise ajal või mahasõidul on tekkinud sõidukile kahju, palume sellest viivitamatult ja kohapeal laevapersonali teavitada. Vaid nii saab kohe hakata uurima, kas ja millest tingituna kahjud võisid tekkida. Tagantjärele on seda kahjuks keeruline, kui mitte võimatu hinnata," selgitab Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne.