Pärast Venemaa viimaseid raketirünnakuid algatas Odessa ajakirjanik ja vabatahtlik Julija Horodetskaja sotsiaalmeedias kampaania „Х** вам, а не Одессу!“ (umbes: „ M**i saate, aga mitte Odessat!“) Esimene video läks kulutulena levima, kuna see peegeldas nii odessalaste kui kõigi ukrainlaste arvamust. Odessalasest rõivadisainer ja kaubamärgi Tišotka omanik Jevhen Taran tegi selle hüüdlausega uue särgi. Aktivist ja disainer rääkisid Delfile, millised meeleolud linnas valitsevad.

„Kõik ei alanud mitte videotest, vaid fotodest,“ rääkis Horodetskaja. „Esimesed rünnakud olid kõige mõjusamad – pärast selgus, et need ei olnud veel kõige tugevamad, aga need andsid emotsionaalse tunde, nagu katastroofi ajal. Kõndisin pool päeva linnas ringi ja mõtlesin, et pagan, olen ju vabatahtlik ja annan endast parima. Aga mida saaksin veel teha Odessa inimeste jaoks, kes on minuga sarnases olukorras? Eriti kesklinna inimesed.“

Jaga
Kommentaarid