Näiteks ka selliste artiklite puhul, mida avaldatakse regulaarselt aastast aastasse ja mille põhi on kommunikatsioonimeeskonnal olemas, proovime me leida uut huvitavat nurka või vormi, mis muudaks seda teemat SEB töötajate jaoks atraktiivsemaks.

Igal teisipäeval tõmmatakse kõik praktikandid monitoride tagant ära ja suunatakse noorte äriarendusprogrammi Youth Lab. SEB nooremale sihtrühmale suunatud atraktiivsete pangandusteenuste arendamisega oleme nüüdseks tegelenud juba kuu aega ja esimesed põhjalikult läbi mõeldud ideed on peaaegu et käega katsutavad.

Meie tiim, mis koosneb äriarenduse, kommunikatsiooni ja turunduse praktikantidest, tegeleb lisaks intensiivsetele ajurünnakutele ka kogu Youth Labi kajastamisega. Eelneva kogemuseta on vahel natuke keeruline vlogi jaoks vajalikke klippe kokku saada ja kõike ette planeerida, aga mida aeg edasi, seda rohkem oskame me mõelda ka kõige pisematele detailidele.

Kui turunduse ja kommunikatsiooniga tegelevad inimesed tegutsevad tavaliselt projektide telgitagustes ja jäävad oma mõttetöö viljade varju, siis avanes mul juunikuus võimalus rambivalgusesse astuda ja juhtida SEB Suveplaneerija projekti.

Lisaks ettevalmistuste tegemisele astusin ma üles ka selle projekti peamises turundusmeediumis ehk videos.

See on siiamaani minu SEB-s veedetud aja kõige väljakutsuvam ülesanne, kuna kogu video tuli üles võtta ühes tükis ehk ühe võttega, ma olin endale appi kutsunud seitse praktikanti, kelle väärtuslikku aega ma võimalikult tõhusalt ära tahtsin kasutada ja mõningastest äpardustest (nagu näiteks vale diktsioon või meelestläinud lause) tuli kiiresti üle saada ja aina uuesti proovida.

Kolleegi sõnadest „Sina või kaaspraktikant loeb selle video sisse, ise otsustad", mis rõhusid eesootava ülesande lihtsusele, sai tõeliselt vahva ettevõtmine ja enese proovile panek. Peale aplausiga lõppenud võttepäeva sain rahuliku südamega võtteplatsilt otse matkale suunduda ja tulemust ootama jääda.

Dünaamiliste tegevuste alla kuuluvad minu tööülesannete hulgas veel eriilmelised koosolekud, mille teemad varieeruvad seinast seina. Näiteks võib päevakavas olla partneritega (näiteks Delfi, Õhtuleht, Noortebänd) erinevate koostöövormide välja mõtlemine, pangatoodete turundamine, kommunikatsioonikavade jaoks sisendi saamine või projektide edenemisega seonduv. Lisaks sellele olen ma assisteerinud Ted Talki formaadist inspiratsiooni saanud siseürituse SEB Talki korraldamist, aidanud selle tarbeks disaini välja mõelda ja lihvida, jooksnud mööda maja plakatitega ringi ja tegelenud üritusega seonduva kirjatööga.

Kõigist tegevustest on minu jaoks kõige olulisem see, et pidevalt oma ala professionaalidega kokku puutudes saame me jagada oma kogemusi ja arvamusi nii töistel kui ka ühiskondlikel teemadel ja sellest moodustub hindamatu väärtusega teadmiste pagas tulevikuks.

Jaga
Kommentaarid