Borissov kirjutas Instagramis, et pärast Aerofloti lennule registreerimist unustasid lennujaama töötajad talle ja tema naisele pardakaardid andmata ja need toodi vabandustega hiljem, vahendab RBK.

„Aga sellest ajast stjuardessile piisas, et tekitada pingeid ja võtta ilma mingisuguste selgitusteta reisilt maha minu abi,” kirjutas Borissov.

Borissovi väitel on Aerofloti töötajate sobimatu käitumise juhtumeid Jakuutiast pärit reisijate suhtes ette tulnud ka varem, mistõttu andis ta vabariigi valitsusaparaadile korralduse anda täiemõõduline ja objektiivne juriidiline hinnang lennuki meeskonna ja stjuardessi tegevusele ning vajaduse korral valmistada ette hagi esitamine.

Aerofloti ametlik esindaja andis sündmustest teistsuguse versiooni. Tema sõnul saabusid Borissov, tema abikaasa Praskovja Borissova ja abi Jevgeni Šigapov lennule viimastena ning suure hulga tax free kauba ja käsipagasiga. Vanemlennusaatja palve peale esitada pardakaardid keelduti kategooriliselt, väljendati äärmist nördimust lennufirma reeglite üle, solvati lennusaatjaid ja avaldati negatiivset arvamust lennufirma kohta. Sealjuures näitasid reisijad oma töötõendeid. Aerofloti esindaja sõnul pidid kõik kolm lendama äriklassis.

„Õhulaeva pardalemineku ajal vastas Šigapov lennusaatja palvele näidata pardakaarti ebatsensuurse sõimuga, püüdis omavoliliselt piloodikabiini tungida, meeskonnaliikmete märkustele ja nõudmistele ei reageerinud,” teatas Aerofloti esindaja. Lennuki kapteni otsusel võeti reisija politsei abil reisilt maha.