"Elu jubedamad kogemused hiljutiselt Lõuna-Eesti retkelt saadud. Uued "renoveeritud" maanteed loksutavad masinat nii, et tundub, justkui sõidaksid kohe laguneva masinaga. Rööpad, asfaldi jätkukohad, põhjendamatult kitsad sõiduread ohutussaarekeste kõrval. Seda loetelu võiks jätkata. Lisaks ringristmikud, mis polegi ringikujulised (Viljandis Vaksali tänava ja Riia mnt ring). Teekaldest ei taha mõeldagi. Mis küll saab siis, kui kiilasjää tekib ohutussaare ümber? Lumega talvel muutuvad need lumevallide kogumiskohaks, mis halvendab nähtavust ja ei abista sugugi maantee ületajaid. Ma räägin ohutussaarekestest maapiirkondades. Linnas on linnahooldus, seal on ehk lugu parem. Läbimõtlemata raha raiskamise projekt."

"Tallinna-Tabasalu maantee ehk Rannamõisa tee häkiti ka mõned aastad tagasi masendavalt ära. Järsud nõksud, Järsult sõiduraja sisse ulatuvad saared, teravad ringristmikud jms lollused. Täiesti suvaline planeerimine. Aga ma kujutan ette, kuidas see käib - kõrgem ametnik võtab ette mingi eesmärkide analüüsi, kinnitab prioriteedi ja plaani, projektijuhid kutsuvad tegemised ellu, kolmandad osapooled disainivad. Neljandad ehitavad ja neil on kama kaks tulemusest. Soodne hind prevaleerib, tegelik funktsionaalne kvaliteet ei huvita eriti kedagi. Kui valmis, siis punkt kirjas, lint lõigatud. Juhid sõidavad ning kiruvad ja ragistavad velgi, telgi ja plekki."

"Lisaks Harjumaa Kose "toredale" saarekesele, tehti ka kümmekond kilomeetrit Kehra poole, Alavere ristile saarekesed. Kosel on saarekese juures tänavavalgustus. Alavere ristis aga öösiti kottpime. Talvel on kõik teed ja ka liiklusmärgid lund täis tuisanud. Kohalikud elanikud teavad, et seal lume all on miskit, aga võõrad ei tea mitte. Sellega seoses oli eelmisel talvel ikka päris mitu liiklusõnnetust, sest saarekese värvitud serv ja liiklusmärk olid lund täis. Kui juhtub, et vastassuunast tuleb ka auto ja oled sunnitud lähituled panema, siis ei saa võõras mitte midagi aru ja põrutabki (mis siis, et kiiruse vastavalt märgile maha võtnud) osaliselt üle saarekese. Tagajärgedeks oli ikka päris mitu lömmis autot."

"Lisan Sääse peatuses Tallinnas oleva ohusaare. Jõuad tee keskele ja jääd ootama rohelist tuld, et ületada teine pool teest.. Nii eest kui selja tagant hakkavad mööda vihisema suured autod. Hammastega tuleb riideid seljas kinni hoida ja autode kiirusest tulenevalt õhku ahmida ja hirmuga mõelda, et kui veel jõuaks elusalt üle tee. Midagi on ikka väga mäda nende ohutussaarte ehitamisega. Kas nad ikka on nii ohutud, nagu väidetakse? Või pigem üliohtlikud."

"Saku, Rapla. Nende ümbrus on ringidega ja ka saartega absurdini viidud. Need ringid on nii järsud, et esimeste libedatega lihtsalt auto läheb ringil otse ja ringi kõrval on kohe eurokraav ja suunda näitav liiklusmärk. Kohe esimeste libedatega ja korduvalt talv läbi sõidetakse need märgid maha, see aasta kolmel ringil. Ringideäärseid kivisillutisi pannakse maha, aasta pärast kistakse üles ja asfalteeritakse, järgmine aasta pannakse munakivid, see aasta kisti üles ja asfalteeriti osad ringid, osad aga pandi jälle kivid jne. KUS on selle kõige mõte? Lihtsalt raha raiskamine ja ohutus küll ei suurene."

"Rannamõisa teel on ca nädalas korra ohutussaare märgid maha sõidetud. Sellega seoses toimub liikluse rahustamine ju kenasti, kui sodiks sõidetud autod tiheda liiklusega tee kinni panevad.
Mustamäel oleksin jalakäijana ohutussaarel auto alla jäänud, kui telefoniga rääkiv autojuht talvel libedaga minust 30 cm kaugusele ohutussaarele sõitis. Tundub, et käimas on suuremat sorti ettevõtmine, mille nimeks: "Ehitame sirged teed ringteedeks ja ohutussaarteks ning kaunistame need märkidega.""