"Kahju on oma pensionärist emast, kellele on olnud üliraske üleüldse internetipanga kasutamist selgeks õpetada. Ta on nüüd paroolikaardiga kuidagi lõpuks harjunud ja tuleb enamasti ilma abita toime, vähemalt senikaua, kuni pank taas mõnda eriti "mugavat" ja "efektiivset" uuendust sisse ei vii ja kõiki nuppe internetipangas lihtsalt värskema väljanägemise huvides ringi ei tõsta. Nuti- ja e-fanaatikutele tundub see kõik muidugi kange progressina ja iseenesestmõistetavana, aga on inimesi, kellele iga selline uuenemine pole sugugi korraks nuusata, vaid muudab igapäevaste toimingutega hakkamasaamise oluliselt raskemaks, vahel võimatuks. Ka enda, 30-aastase inimese perspektiivist igatseks kangesti, et ükskord lõppeks ometi ära see katkematu uuenemine, täiustumine ja veelgi mugavamaks ja paremaks muutumine. Saaks lihtsalt rahulikult elada ja ajada oma asju, kasutades neid vahendeid, mis olemas ja tuttavad."

"Minul on näiteks selline mure, et iga ID-kaart on paari kuuga digitaalselt kasutuskõlbmatuks muutunud (ei loe lugejas). On ta siis rahakotis väänata saanud või kes teab mis. Kui muidu elektroonikavidinatel on garantii, siis selle kohta, kas kasutuks muutunud kiibiga kaarti ka mingi garantiikorras välja vahetatakse, aeti väga ümmargust juttu ja saadeti ühe ametniku juurest järgmisega rääkima. Igatahes, lihtsam on vana paroolikaarti kasutada kui iga paari kuu tagant jälle 30 eurot välja käia uue ID-kaardi tegemiseks."

"Väga paljud 70+ inimesed kasutasid oma lähedaste abi arvete maksmisel 200 € ulatuses. Koodikaart oli selleks ideaalne lahendus. Nüüd tuleb kasutusele äpp ja üks nutitelefon tunnistab ainult ühe isikukoodi kontosid ehk igale vanainimesele tuleb osta 100 € nutitelefon, millega nad (70+) jällegi toime ei tule. Uus nn koodikalkulaator on aga nii segase menüüga (üks nupp teeb mitut asja ja seda ei suuda enamus meenutada, et mida), et see on kasutamiskõlbmatu ka tavainimesele."

"ID-kaardiga ma Swedbanki siseneda ei saa, sest lihtsalt see süsteem ei tunnista mu ID-kaarti, sõltumata arvutist. Lisaks ei ole võimalik näiteks ID-kaardiga kasutada internetipanka mul tööarvutis, kui olen lähetusel.
Seega kui mul tuleb teha ülekanne 310 eurot, siis kannan ühel päeval üle 200 eurot ja teisel 110."

"Paroolikaart on mugav (ei vaja mingeid lisavidinaid, toimib raskusteta ükskõik millises maailma punktis ja ükskõik millises arvutis või operatsioonisüsteemis) ja väga paljudele sisseharjunud viis oma väiksemamahuliste maksete sooritamiseks. Loomulikult ei sobi ta oma ettevõte rahaliste kohustuste täitmiseks, limiit liiga väike, aga eraisikutele 90% ulatuses igapäevaselt täiesti piisav. Kui mingi asi on mugav, harjumuspärane, väga laialt kasutusel, siis milleks see ära kaotada? Näiteks oleks vast odavam, kompaktsem, teoreetiliselt isegi turvalisem autodes rool asendada noolekestega klahvidega või joy-stickiga. Mina ja miljonid teised inimesed sellist autot ei sooviks, sest ma olen harjunud roolirattaga, kiiret tegutsemist vajavas olukorras oleks ma üsna abitu neid noolekesega klahvikesi tagudes."

"Peale mobiil-ID tulekut olen jõudnud paroolikaardi põhiparooligi unustada. Niisiis minu jaoks kasutu vidin see paroolikaart."

"Eesti ID-kaardi süsteem on kahjuks alla igasugust arvestust. Tarkvaras on nii palju vigu, et iga samm komistad kahe või kolme vea otsa. Huvitav, kas mingi eriline idiootide kari programmeeris selle või tellitigi kuskilt Hiinast ülivigane toode. Ise hoian eemale sellest jamast kui katkukoldest. Kahjuks muud sõbrad ja tuttavad siiski on sunnitud seda kasutama töö eesmärgil. Ka nemad kiruvad selle maapõhja. Kui pankade arvates koodikaart vananenud süsteem on, siis vahetagu parem see PIN kalkulaatorite vastu välja ja kõigil rõõmus meel. Või misiganes süsteemi, kuid jumala eest mitte ID-kaardi vastu, kuna siis panen ka oma konto kinni selles pangas!"

"Paroolikaart on kõige kiirem ja lihtsam viis. Mobiil ID maksab, ID kaardiga sisse logimine paras jama, peab otsima lugejat ja parooli jne."

"Paroolikaardid on kõige mugavam lahendus. Niisugune vahend peab alles jääma."