Tehnilistesse andmetesse süüvides võib öelda, et 3 aastat on mööda läinud, aga mitte keegi ei ole suutnud teha jätkuvalt paremat autot kui Škoda Octavia. Ilmselt peetakse kiirendust 0-100 mingiteks 80ndate aastate inimese kiiksuks, aga üldiselt on juba Octavia keskmised mudelid sellise dünaamikaga, milleni enamikel sama klassi konkurentidest küünib ainult mõni sportlikum versioon.

Kui lisame siia juurde väikese kütusekulu, suure pakiruumi, soliidse välimuse ja väga paindliku varustusloetelu, siis pole ka ime, et maasturihullus maha salatakse.

Jaapani autode puhul (välja arvatud Mazda) aga on miinuseks sageli kole disain. Lisaks üliväike paindlikkus varustuse kombineerimisel. Nende äri on suuresti emotsioonitud ja praktilised laoautod (mäletate, ligi 20 aastat tagasi oli isegi ümmarguste tuledega Corolla minev kaup). Siiski on inimesi, kellele miskipärast need disainikiiksud meeldivad (Civic).

Ilmselt lähiajal pilt küll pisut muutub - Octaviast on kohe tulemas uskumatult kole facelift ja samas Honda on toomas turule lõpuks ühe täitsa ilusa CRV.

Renault on täitsa eraldi teema - nendel on viimasel ajal äge disain ja lisaks on CityMotors Eesti automüüjate seas kõige kõvem turundaja (sotsiaalmeedia pioneer, lisaks kontserdid autosalongis jne).