Õnnetus juhtus pärast seda, kui kruusa vedanud veokil lõhkes esirehv ning masin kaotas seetõttu juhitavuse. Veok kaldus teelt välja kraavi, paiskus katusele ning lastiks olnud kruus lendas põllule laiali.

Kaine ja juhtimisõigust omav veokijuht viga ei saanud. Suurt kaalu omas seejuures asjaolu, et roolis olnud mees kasutas nõuetekohaselt turvavarustust.

Sõidukirehvide vaatlusel oli näha, et need olid väga kulunud ning sellest johtuvalt lõhkes suure tõenäosusega ka ootamatult esirehv.

Politsei rõhutab, et sõidukijuhtidel tuleb jälgida rehvi kulumist ning veenduda, et selle mustri sügavus oleks vähemalt 3mm. Liigselt kulunud või läbivate vigastustega rehvidel liikluses osalemine on ohuallikaks kõigile kõrvalistele. Juhitavuse kaotanud raskeveok võib otsa sõita jalakäijatele, ratturitele või vastutulevatele autojuhtidele ning sellisel juhul on vähetõenäoline, et selline õnnetus samamoodi ühegi kriimuta möödub.

Päästjad likvideerivad sündmuskohal kütuseleket. Veoki teele tagasitõmbamise ajaks sulges politsei ühe sõidusuuna.

*(NB! vt kirjakeele normi aluse, ÕS-i kirjet sõna "reka" kohta)