"Meie jagame liiklusõpet lasteaialastele ja algklassigruppidele. Miks just siin on seda hea teha, on see, et teoreetilistele teadmistele saab siin laps kohe praktiliselt teadmisi kinnistada, olles kordamööda jalgratturi-, jalakäija- ja autojuhi rollis," sõnas Laitse Rallypargi esindaja Annike Maripuu.

"Oma kogemuselt võin öelda, et kui me ei tee seda maast-madalast ja võtame väikest last kui liiga väikest ja liiga rumalat meiega kaasas olevat lüli meie elus, siis võime õige aja maha magada ja väärastunud liiklusharjumused ongi juba lapsesse oma jälje jätnud. Eriti juhtub see siis, kui emme-issi ei ole ka just kõige korrektsemad liiklejad, kellelt eeskuju võtta," nendib Mariupuu.

"Kõige ohtlikum väikese lapse jaoks ongi tegelikult liikluses hoolimatu ja tähelepanematu lapsevanem. Olen oma silmaga näinud, kuidas ema sikutab 3-4 aastast last punase tulega üle tee. Eeskuju on tähtis ja kellele ma veel peaks alt üles vaatama ja elu põhitõdesid õppima, kui mitte oma isalt-emalt." Kui aga see ei ole just kõige adekvaatsem, siis tuleb neid teadmisi püüda Maripuu sõnul kuskilt mujalt.

"Miks on tähtis varakult liiklusõppega alustada, ongi just see, et lapsel tekiksid õiged harjumused. Kui 3-aastasele räägitakse jalgrattaga sõitmisel kiivri tähtsusest, siis 13-aastaselt ei pruugi see olla enam nii suur probleem, sest see on tema jaoks loomulik, ta on selle teadmisega kasvanud," on Laitse Rallypargi liikluslinna esindaja kindel.

Väärtustagem rohkem liiklusalast ennetustööd, mida lastega tehakse, sest üha rohkem on näha, et muna õpetab kana.