Paraku sellest väga rääkida ei taheta. Lihtsam on autojuhte peetida ja lamellrehve kiita.

Maanteel on talvel turvaline sõita naastrehviga. Kits ei hoiata oma teelehüppamise eest aegsasti sildiga lehvitades. Liiklussituatsioon võib muutuda ohtlikuks hetkega ja masin on vaja väga kiiresti pidama saada. Lamelliga uisutades jääb see kohtumine viimaseks nii kitsele kui ka söögiraha eest liisitud autole.

Paljud käivad maalt linnas tööl, aga kui kohalik omavalitsus teehooldusesse ei panusta, siis lamellimees tööle ei jõuagi. Siblib ühe koha peal ja kirub, et naastrehvidest loobus.

Huvitav, kas meie ühistransport on ka hakanud naastrehve kasutama, et linnas bussitaskud ja bussipeatuste esised kevadeks niimoodi lohku vajuvad? Või on probleem äkki siiski ebakvaliteetses teekattes ja tee soolaga üleujutamises?

Kui palju linn teehoolduse pealt kokku hoiab, kasutades graniitliiva asemel soola? Ilmselgelt on see kopikas piisav, et selle nimel sügisel jälle lamellrehvidele promo teha ja kevadel mürgist tolmu üles keerutada.