Lugeja kirjutab: "Vaatasime perega laupäeva õhtul perega TV3-st filmi "Kalapoeg Nemo". Film on väga põnev, kuidas väike kalapoeg peab leidma tee kodu poole. Kalad on ju seal nii armad, seepärast näitasin seda ka 5-aastasele pojale, kellele väga multifilmid meeldivad. Eks see oli ka endale väga meeldiv, et laps vaatas filmi ja sai natuke rahu.

Aga siis saabus esimene reklaamipaus, kus teatas Vici reklaam, et värskest ookeanikalast tehtud krabipulgad on nüüd soodsamad. Lapsel läksid silmad suureks ja ta küsis, et mis mõttes tehakse kaladest krabipulki. Eks ma esmalt ei saanud aru, et miks ta seda küsis ja ütlesin, et tegelikult on see ju väga hea, kui ikka päris kaladest krabipulki tehakse, sest tavaliselt tehakse mingist suvalisest jahust.

Aga kui laps nutma hakkas, siis sain aru, et ta seostas krabipulgad kalapoeg Nemoga. Eks ma oleks pidanud ka ise aru saama, et laps võib nii mõelda, aga eks ma sain siis ise ka aru, et lapsel on ju kurb mõelda, et ta elab kalapojale kaasa, kelle me pärast krabipulgana leiva peale paneme.

Ühesõnaga, nüüd ta nutab ja rahulik nädalavahetus on lörris. Ma ootan TV3-lt vabandust. Väga kohatu!" on lapsevanem pahane kanali peale.

Vastab TV3 avalike suhete juht Annely Adermann: "TV3 tänab kirjasaatjat, kes on tõstatanud teema, mis tegelikult võiks anda mõtteainet veel laiemaks aruteluks. Ühtpidi on küsimus selles, kui eetiline on näidata koguperefilmi ajal krabipulkade reklaami, mis televaataja nutma ajab, teisest küljest aga näitab pöördumine, et oleme jõudnud hetke, mil ehmatavalt eluvõõras maailmapilt kipub otseselt meie endi elu häirima."

"Loomulikult vabandab TV3 südamest väikese televaataja ees ja loodab, et vabandus pühib lapse põskedelt pisarad, kuid samas ei suuda keegi muuta ilmaelu kulgu ja lihtsaid tõdesid: et krabipulkade jaoks on vaja krabisid, viineri jaoks loomi, pühademunadest jäävad koorumata tibud või kalasupp menüüs kinnitab, et ahven on siirdunud igaviku radadele. Karm, kuid tõsi. Seda selgitustööd saab oodata eelkõige lapsevanemailt, kes samas ju mõistavad, et igas kommertskanalis on reklaam otseselt seotud programmiga ning antud juhul võimaldas see osta animafilmi, mis vaatajaid rõõmustas."

"TV3l on alati olnud siiras soov pakkuda tervele perele mõnusat vaatamist, laupäevaõhtuses on just seepärast lood, mille südamlikkus ja muinasjutulisus viivad muremõtted eemale ja tõestavad, et hoolimata kõigest võidab headus kurja. Nii oli äsja eetris „Kalapoeg Nemo“, on olnud „Shrek“, „Jääaeg“, „Haikala lugu“, „Autod“, lähiajal tulemas südamlik „Üles“ ja „Robotid“. Kõik need filmid on täis positiivseid emotsioone, mida meie argielus napib - rõõmu, lootust, hoolivust ja kinnitust, et unistused täituvad. Loodame väga, et suudame läbi nende lugude maailma veidigi paremaks paigaks muuta," sõnab Adermann lõpetuseks.