"Minu tee peale jääb kaks julma ülekäigurada. Esimene on Pärnu maanteel Magdaleena haigla juures. Vabakas on foore täis nagu Tootsi unistustes rosinasai rosinaid, ja seal nüüd äkki pole? Teine on autode parempööre Jõe uulitsast Narva maanteele, suunaga Viru keskuse poole. Kui püüan sellel nurgal jalakäijana Narva maanteed ületada, kuulen päris palju kummivilinat."

"Üldiselt on võimalik igal ülekäigurajal alla jääda, kui jalakäija ise ekstrahoolas ja tähelepanelik ei ole. Isiklikult arvan, et eriti ohtlikud on ringristmikud. Laupäeval ületasin teed Mustamäe tee ja Vilde tee ristmikul, kui vasakpööret sooritas auto reast, mis oleks pidanud otse suunduma. Tuli hooga, et edestada vastassuunas otse sõitvaid autosid ja trolli, mis ootas vasakpööret oma reast Vilde teelt Mustamäe teele. Õnnetuseks olin mina samal ajal ülekäigurajal rohelise fooritulega teed ületamas. Otsasõidust jäid puudu loetud sentimeetrid. Ilmselt oleks kohutav õnnetus juhtunud, kui sõiduõigust omanud autod ei oleks kiirelt reageerinud."

"Esmaspäeval kella 17 paiku oleks Järvel Pärnu maantee ja Risti tänava ristmiku ülekäigurajal äärepealt üks noor kutt alla aetud. Üks auto tuli kesklinna poolt suure kimaga ja päike paistis vastu. Õnneks hüppas noormees viimasel hetkel eest ära."

"See on eluaeg üks jube koht olnud, vanasti polnud seal sebratki, kuigi üle tee oli vaja ka siis minna. Nüüd on seal sebra olemas, aga jalakäijat tavaliselt ikkagi üle ei lasta."

"Endla tänav 90 maja ees on üliohtlik ülekäigurada, kus teises reas Paldiski maantee poole sõitvad autod ei märka, et esimeses on autod juba peatunud, et jalakäijat üle tee lasta. Paljud autojuhid aga ei märka üldse, et seal mingi ülekäigurada on, ja sõidavad kasvõi üle varvaste. Eriti ohtlik on see lastele. Seal peaks kindlasti olema nupuga foor. Probleem on ka Mustamäe teelt Endlasse keeravate autodega – saavad just hoo üles ja siis äkki ülekäigurada – jalakäijat ei märgata või ei soovita märgata."

"Korra nädalas on mul endal ohtlik olukord Jõe tänaval, Ahtri tänava poolses otsas paikneval ülekäigurajal. Kui teed ületades teises reas autod seisma jäävad, siis esimeses reas ei pruugi see juhtuda. Kuna paar korda on olnud tõsiseid ehmatusi, siis nüüd passin lihtsalt teise rea auto ees, keset sõiduteed ja ootan, millal üle suvatsetakse lasta. Ohutussaarel ootamisest pole mingit kasu, siis vuratakse nagu postist mööda."

"Väga kole on ületada üle kolme sõidurea Ahtri tänavat, näiteks Rotermannist sadama poole minnes. Esimene auto jääb kenasti seisma, jõuad tee keskele, ja siis kihutab kolmandas reas auto nina alt läbi, ega tee märkamagi. Seal on korduvalt õnnetusi juhtunud. Ise olen seal vaid mõned korrad teed ületanud ja üks kord läks ikka väga, väga napilt."

"Kreutzwaldi ja Narva maantee ristmikul sõidetakse sageli punast tuld ignoreerides üle ristmiku või kihutatakse kummivilina saatel Kreutzwaldist Narva maanteele. Kahjuks on seal esinenud ka surmaga lõppenud õnnetusi."

"Keskturu juures asuva Grossi poe ees ei tunnista ülekäigurada enamik autojuhte. Veel hullem on olukord Kunderi ja Jakobsoni ristmikul, kus autode kiirus on suurem – kui nad peavad sinu pärast pidurdama, siis saadab sind kohe selline pilk, nagu oleksid midagi valesti teinud. Vahel väljendatakse seda seisukohta ka käemärkidega."

"Paldiski maanteel asuva K-rauta kaupluse ees, Haabersti ringi läheduses, on ülekäigurada, kus on talvel pime, kuigi liiklus on suur – jalakäijat pole üldse näha – aga ega olukord muulgi ajal palju parem pole. Sealt keeravad trollid ja bussid, sõidukid vahetavad rada – liiklust peab väga tähelepanelikult jälgima. Autojuhid, kes pääsevad Haabersti ringi ummikust, lisavad seal lõigul mõnuga kiirust. Üksik jalakäija jääb sellises olukorras täiesti märkamata ning ohtlikud olukorrad on sagedased. Ülekäigurada võiks olla pisut edasi, mitte nii keerulises kohas."

"Mustamäe teel Marienthali Selveri ees ja Marja bussipeatuse ees on loodud soodsad tingimused jalakäijate alla ajamiseks, kusjuures linnaametnikud on probleemiga kursis, aga teevad näo, et ei saa asjast aru."

"Kas keegi polegi maininud Sõle tänaval Ehte peatuse juures olevat ülekäigurada? Seal on mitu korda inimesed alla jäänud."

"Ülekäigurada Valdeku tänava ja Pärnu maantee nurgal, enne Nõmme raudteeülesõitu, on täiesti võimatu – mitte ükski auto ega buss seal jalakäija pärast kinni ei pea."

"Hiiu jalgrattatee ristmikul ei taipa Vääna tänavale parempööret tegevad juhid lasta üle rohelise tulega teed ületavaid jalakäijaid ja rattureid. Harjumaal on piki maanteid mitmed kergliiklusteed, mis maanteedega ka ristuvad, nii, et miskipärast jätkub kergliiklustee teisel pool maanteed. Need ülekäigurajad on autojuhtide jaoks väga viletsalt märgistatud. Eraldi tooksin välja hiljuti rajatud ristumiskoha Vääna-Jõesuus, kus tänavavalgustus oli terve talve välja lülitatud ning kõik kergliiklejad suunatakse pimedas ja lauges kurvis asuvale ning viletsalt märgistatud ülekäigurajale."

"Kadaka puiestee ja Mäepealse tänava ristmik on ohtlik. Ülevalt Vääna tänava poolt tulijate kiirus on tavalisest suurem ning vankrite ja lastega teeületajaid üldjuhul ignoreeritakse. Antud ristmik on ohtlik isegi autojuhtide jaoks. Murega on korduvalt pöördutud nii linnavalitsuse kui ka maanteeameti poole, aga kumbki ajab asja teise kaela."

"Rannamõisa teel Räga bussipeatuse juures Terase spordiklubi ees on ülekäigurada ohtlik nii jalakäijatele kui ka autojuhtidele."