"Olin eile naisega ja paari tuttavaga Moskvast, Andrea Bocelli kontserdil, kus algusest peale saime aru, et organisatsioon oli kohutav," kirjutab Andri.

"Ükski administraator ei teadnud, kuhu peame minema. Meil olid VIP piletid 150 euro eest, mille sees pidi olema tervitusjook, mida ei olnud, aga seal, kus me pidime istuma, olid ülimalt kallid joogid ja söögid. Kõige kohutavam oli aga see, et pidime oma kallite piletite eest vaatama kontserdit läbi ehitustellingute! Meie tuju oli rikutud ja me lahkusime juba poole tunni pärast!" on ta ülimalt pettunud, et kalli raha eest isegi kaugel asuvaid ekraane, mis laval toimuvat näitavad, vaadata ei saanud.

Ürituse korraldanud EM Contserti esindaja Andres Kullo vastas Publiku arupärimisele, et neil on väga kahju kuulda sellist vastukaja ja kindlasti on, millest õppida: "Kuna informatsiooni oli väga palju ja kohati olid selgitused ja viited keerulised, tekkis kontserdi külastajatel tunne suurest segadusest ja korratusest."

"VIP-telkide dekoratsionid ehk siis liiga kõrge katteriie, mis tingis külaliste vaatamise püsti, oli suures osas artistipoolne soovitus. Viimasel hetkel ümberdekoreerima või leida parem lahendus, oleks olnud veel keerulisem. Tervitusjooke jagati lava taga VIP sissepääsu juures - nagu aga selgus, siis informatsioon selle kohta kahjuks kõikideni ei jõudnud," selgitab ta.

"EM Contsertil on väga kahju, et kaevanud klient otsustas loobuda suurepärasest kontserdi elamusest ja teeme kõik selleks, et järgmised korraldatud üritused kulgeksid suurepäraseselt. Kontserdi korraldus palub võtta vastu siirad vabandused ja palub mõistvat suhtumist," vabandab Kullo kõigi ees, kes pettuma mingil põhjusel pidid.