USA merevägi on kasutanud delfiine juba aastakümneid, et leida nende abil näiteks miine. Kuna delfiin tahab preemiat - kala - siis ta täidab treeneri käsku. Mis juhtub aga siis, kui ei treenita enam basseinis, vaid meres, kus on kalu niisamagi?

Mängu tuleb õhin. Õhina tekitamine on see, mida treener delfiinile pakub ja just seesama õhin paneb tegutsema ka meid, inimesi. Seega ei erine inimesed väga palju loomadest, tehes seda, mis neid parasjagu rohkem huvitab.

Vahel on nii, et sõnad ei tööta. Eriti siis, kui neid on liiga palju. Probleemi lahendamiseks võib kasutada lähenemist TAG ehk Teaching with Acoustical Guidance. Tegemist on USAs alguse saanud lähenemisega, mida saab kasutada ükskõik millise praktilise oskuse õpetamiseks ning kus mingit tegevust hästi tehes kostub plõks.

TAG põhineb kolmel reeglil:

1. reegel - sõnasta õppija jaoks õppetund.

2. reegel - sõnasta õppija jaoks juhised. Anna talle teada, mis toimuma hakkab ja mida ta tegema peab.

3. reegel - jaga õpitav juppideks. Iga juppi tuleb harjutada seni, kuni see selgeks saab. Kui vaja, saab minna tagasi eelmise jupi juurde.

Eelnevast johtuv lihtsamate vahe-eesmärkide sõnastamine annab ka täiskasvanute puhul paremaid tulemusi. Lisaks on oluline, et treener kasutaks õppijale arusaadavat kõnepruuki ning et nõudmised ja tagasiside oleksid sõnastatud motiveerivalt ja selgelt.

Kui tahame kellelegi midagi õpetada, siis tuleb õppimine teha meeldivaks ja hirmuvabaks. Ülesanded tuleb teha väikesteks jõukohasteks juppideks ja kinnistada iga õnnestumist. See töötab hästi nii delfiinide kui ka noorte korvpallurite puhul.