Võimude sõnul on nüüd selge, et teine õnnetuse ohver jäi tõepoolest õnnetuspaika kihutanud tuletõrjeauto alla, vahendab BNS.

Õnnetusele järgnenud päeval teatati kahe Hiina koolitüdruku surmast ning 181 vigastatust, ühtlasi lisati, et üks inimene on kadunud.

Õhusõiduki pardal oli õnnetushetkel 17 meeskonnaliiget ja 290 reisijat, kellest enamik Hiina, Lõuna-Korea ja USA kodanikud.

Lennuki kapten keelas vahetult pärast õnnetust reisijate evakueerimise, ametiisikute sõnul oli reisijail kästud paigale jääda.

Evakueerimist alustati 90 sekundit pärast lennuki peatumist, kui personal nägi aknast leeke.

Kokpiti kõnesalvesti analüüs näitas, et piloot üritas 1,5 sekundit enne õnnetust maandumist katkestada ja uuele katsele minna.

Lõuna-California ülikoolis lennuohutust õpetava endise sõjaväepiloodi Mike Barri hinnangul lähenes Boeing 777 lahe poolt maandumisrajale liiga madalalt ja viimasel hetkel seda märganud piloot üritas mootorite võimsust lisades kõrgust tõsta, ent õhusõiduki sabaosa võis enne rajani jõudmist midagi rammida.

Shanghaist teed alustanud lennuk tegi enne San Franciscosse jõudmist vahepeatuse Soulis. Firma esindajate sõnul oli lennuk seitse aastat vana ja tehniliselt korras.