Ametnike sõnul üritas piloot ka seitse sekundit enne kahe hukkunuga lõppenud traagilist intsidenti kõrguse tõstmiseks lennuki mootoritele võimsust lisada, edastas telekanali ITV hommikuprogramm Morning News.

Ebaõnnestunult kukkus aga lennuki sabaosa maandumisel rajale prantsatades otsast ja õhusõiduk süttis põlema. Inimestel oli siiski võimalik mööda täispuhutavaid liugteid juba enne suuremat põlengut põgeneda.

Miks lennuõnnetus täpselt juhtus, ei ole endiselt teada, kuid ekspertide sõnul oli õhusõiduk maandudes liiga madalal ning selle saba või telik võis tabada lennuraja lõpus asuvat lainemurdjat. Õnnetuse ajal oli väljalülitatud ka glissaadimajakas, mis aitab pilootidel tavaliselt halva nähtavuse korral määrata kaugust rajani - laupäeval oli ilm San Franciscos päikeseline.

Asiana Airlines esindajate sõnul ei põhjustanud seitse aastat vana lennuki alla kukkumist aga mehaaniline või tehniline viga.

San Franciscosse saabus lennuk Hiina rahvaarvult suurimast linnast Shanghaist, pardal oli 291 reisijat ja 16 meeskonnaliiget.