Paar päeva tagasi tegin oma igapäevast näoraamatu ringi, kui sattusin ühe „ettevõtte“ Facebooki fännilehele. „Firmaks“ oli Dream On OÜ. Päris kohe ma aru ei saanudki, et mis leht see selline on. Peale natukest vaatlemist sain aga aru, et üks vaimukas inimene on loonud fännilehe tegelikkuses olematule firmale ning nüüd teeb selle lehe all olematuid kampaaniaid, näitamaks inimestele nende rumalust. Nimelt luuakse kampaaniaid, kus auhinnaks on võitja aunimetus, IPhone 4 pilt või pilt koos roosa käekotiga.

Eesmärk nendel kampaaniatel on aga näidata just seda inimlikku rumalust, mis sunnib inimesi näoraamatus jagama kõike, mille pealkirjas on olemas sõna „võida.“ See on ka põhjus, miks inimesed lihtsalt ei viitsi läbi lugeda kampaania sisu ning tingimusi. Nende ainukeseks sooviks on midagi võita.

Esimese hooga ma lihtsalt muigasin ja hämmastusin inimeste rumalusest, kuid edasi vaadates hakkas juba kurb, sest tuleb välja, et inimesed on võimelised ühe pildi või võitja aunimetuse nimel kõike jagama ning sealjuures kasutama etteantud väljendeid, mis siis selle „suurepärase kingituse“ võitmise lähedamale toob. Nii ongi kampaania läbiviija seadnud ühe kampaania tingimuseks jagamisel lisada ka väljend „I LOVE MY CU*T!“ Kusjuures kampaania ise on suunatud naistele ning pakkumisel on antud juhul võimalus, et keegi naisele valitud kleidi soetab. Jagamisi sellel kampaanial on 350.

Teine huvitav kampaania on tuntud aga ka kindlasti mitmetele Delfi lugejatele. See kampaania, nimega „delfiinide reisimäng,“ alles käib ning lõppeb alles siis, kui kampaaniaga mitteseotud Hans H. Luik ütleb, et kampaania lõpeb. Võitmiseks ei tule teha muud, kui Delfi kommentaariumis kommentaariks kirjutada „Dream On.“ Lisaks pakutakse ka lisaauhinda neile, kes Facebookis kampaaniat „laigivad“ ja jagavad. Võita võib seekord VÕITJA aunimetuse. Facebookis on jagamisi juba ligi 200, Delfi kommentaariumis kommentaare on samuti ligi 200 ning enamus kommentaaridest ongi „Dream On.“

Lihtsalt huvilistele või võidujanulistele ka link Facebooki fännilehele, millel „laike“ üle 12 000. Mis muud lõpetuseks soovida, kui lihtsalt head loosiõnne!