Olen aastaid kasutanud Helsingisse reisimisel Linda Line`i seeriapileteid ja neid on taskus tavaliselt mitu. Reiside üle arvet eriti ei ole pidanud, sest olen usaldanud laevafirmat ja pole olnud nagu põhjust ka, vähemalt oma teada.

Broneeringu teen tavaliselt neti kaudu. Viimane kord jäi Helsingist tulles reis tormi tõttu ära. No ikka juhtub. Sõnum tuli muidugi pool tundi enne väljumist, aga ega loodusjõudude vastu ju saa.Tuli seekord valida teine laev Tallinnasse jõudmiseks.

Järgmine kord piletit broneerides hakkas aga silma, et reis mida ei toimunud, oli mu seeriapileti pealt ikka maha võetud. Poleks seda vist tähele pannudki, kui alles poleks olnud ainult kaks reisi. Peale arupärimist laevafirmast tuli neilt lakooniline vastus, et üks reis on tagastatud teie kaardile. Kui veel aru pärisin, sain teada, et ega broneeritud reisi ei tagastatagi automaatselt!!!

Linda Line`i kodulehelt ma sellist asja küll välja ei loe. Siis klient peab ise hoolitsema selle eest, et tormi korral saaks oma reisi tagasi kaardi peale. Oleks ju loogiline, et nende arvuti süsteem teeks seda automaatselt. Ma ei oska öelda palju mul selliseid kummitusreise on olnud. Pole kunagi näpuga järge ajanud.

Kas see on neil selle aasta "uuendus" või on see juba toiminud aastaid? Igal juhul tasuks kõigil seeriapileti omanikel olla tähelepanelik ja vaadata ega laevafirma teie tagant "rotti ei ole pannud". Paljudel on muidugi kasutatud kaart juba ära visatud ning siis on raske midagi tõestada.